UX წერა
დაიწყე სწავლა დღესვე
სრულად ვიდეო ლექციები
6+ საათი ვიდეო მასალა
1250
ლ
/
ონლაინ განვადება
კურსზე რეგისტრაცია
კურსზე რეგისტრაცია
კურსზე რეგისტრაცია
რას ისწავლი
ტექსტები ციფრული ინტერფეისებისთვის
როგორ დავწეროთ ტექნიკური ტექსტები ვებსაიტისა და აპლიკაციისთვის
ტექსტები ციფრული ინტერფეისებისთვის
როგორ დავწეროთ ტექნიკური ტექსტები ვებსაიტისა და აპლიკაციისთვის
ტექსტები ციფრული ინტერფეისებისთვის
როგორ დავწეროთ ტექნიკური ტექსტები ვებსაიტისა და აპლიკაციისთვის
აქ ტექსტი რომელიც იწერეაბა
მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესება
როგორ დავწეროთ ეფექტური ტექსტები და გავამარტივოთ ნავიგაცია
აქ ტექსტი რომელიც იწერეაბა
მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესება
როგორ დავწეროთ ეფექტური ტექსტები და გავამარტივოთ ნავიგაცია
აქ ტექსტი რომელიც იწერეაბა
მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესება
როგორ დავწეროთ ეფექტური ტექსტები და გავამარტივოთ ნავიგაცია
საერთაშორისო გამოცდილების დანერგვა
მაგალითები მსოფლიოს წამყვანი ბრენდების ვებსაიტებიდან
საერთაშორისო გამოცდილების დანერგვა
მაგალითები მსოფლიოს წამყვანი ბრენდების ვებსაიტებიდან
საერთაშორისო გამოცდილების დანერგვა
მაგალითები მსოფლიოს წამყვანი ბრენდების ვებსაიტებიდან
UX წერა ერთ-ერთი უახლესი მიმართულებაა, რომელიც სწრაფად ვითარდება საქართველოსა და მსოფლიოში. UX მწერლების როლი დღითიდღე იზრდება და, შესაბამისად, სწრაფად ჩნდება მოთხოვნა და ვაკანსიები...
ტექსტების გამარტივება
ეფექტური და მოკლე ტექსტების შექმნა ნებისმიერი საჭიროებისთვის
UX წერა ერთ-ერთი უახლესი მიმართულებაა, რომელიც სწრაფად ვითარდება საქართველოსა და მსოფლიოში. UX მწერლების როლი დღითიდღე იზრდება და, შესაბამისად, სწრაფად ჩნდება მოთხოვნა და ვაკანსიები...
ტექსტების გამარტივება
ეფექტური და მოკლე ტექსტების შექმნა ნებისმიერი საჭიროებისთვის
UX წერა ერთ-ერთი უახლესი მიმართულებაა, რომელიც სწრაფად ვითარდება საქართველოსა და მსოფლიოში. UX მწერლების როლი დღითიდღე იზრდება და, შესაბამისად, სწრაფად ჩნდება მოთხოვნა და ვაკანსიები...
ტექსტების გამარტივება
ეფექტური და მოკლე ტექსტების შექმნა ნებისმიერი საჭიროებისთვის
საუბრის ტონი
საუბრის ტონის შემუშავება, მართვა და შენარჩუნება ნებისმიერ პლატფორმაზე
საუბრის ტონი
საუბრის ტონის შემუშავება, მართვა და შენარჩუნება ნებისმიერ პლატფორმაზე
საუბრის ტონი
საუბრის ტონის შემუშავება, მართვა და შენარჩუნება ნებისმიერ პლატფორმაზე
მიკროტექსტები
ტექნიკური UX ტექსტების შექმნა დიზაინის კომპონენტებისთვის
რადიუსი
დაშორება
ჩამოტვირთე
ფერები
ჩამოტვირთე
PNG
DOC
მიკროტექსტები
ტექნიკური UX ტექსტების შექმნა დიზაინის კომპონენტებისთვის
რადიუსი
დაშორება
ჩამოტვირთე
ფერები
ჩამოტვირთე
PNG
DOC
მიკროტექსტები
ტექნიკური UX ტექსტების შექმნა დიზაინის კომპონენტებისთვის
რადიუსი
დაშორება
ჩამოტვირთე
ფერები
ჩამოტვირთე
PNG
DOC
მომხმარებლის ქცევა
ციფრული პლატფორმების მომხმარებლების ქცევის განსაზღვრა და შესწავლა
მომხმარებლის ქცევა
ციფრული პლატფორმების მომხმარებლების ქცევის განსაზღვრა და შესწავლა
მომხმარებლის ქცევა
ციფრული პლატფორმების მომხმარებლების ქცევის განსაზღვრა და შესწავლა
UX ინდუსტრიის მიმოხილვა
შეხვედრა პროფესიონალებთან და გამოცდილების გაზიარება
UX ინდუსტრიის მიმოხილვა
შეხვედრა პროფესიონალებთან და გამოცდილების გაზიარება
UX ინდუსტრიის მიმოხილვა
შეხვედრა პროფესიონალებთან და გამოცდილების გაზიარება
ლექტორი
ქეთი დიასამიძე
ქეთი დიასამიძე არის გამოცდილი UX მწერალი და სენიორ-ქოფირაითერი. ქეთი კარგად იცნობს ინდუსტრიის გამოწვევებს და თანამშრომლობს როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო ბრენდებთან. მას შეუქმნია 80-ზე მეტი ბრენდინგი და 150-ზე მეტი პლატფორმა. ქეთი უკვე მეოთხე წელია ასწავლის UX წერასა და ქოფირაითინგს, შესაბამისად, აქვს სტუდენტებთან ურთიერთობის დიდი გამოცდილებაც. ამჟამად ქეთი მუშაობს თიბისიში, UX წერის კომპეტენციის ლიდერად. მისი ძირითადი საქმიანობა მოიცავს კვლევებს, სიახლეების დანერგვასა და UX წერის სახელმძღვანელოების შემუშავებას.
ლექტორი
ქეთი დიასამიძე
ქეთი დიასამიძე არის გამოცდილი UX მწერალი და სენიორ-ქოფირაითერი. ქეთი კარგად იცნობს ინდუსტრიის გამოწვევებს და თანამშრომლობს როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო ბრენდებთან. მას შეუქმნია 80-ზე მეტი ბრენდინგი და 150-ზე მეტი პლატფორმა. ქეთი უკვე მეოთხე წელია ასწავლის UX წერასა და ქოფირაითინგს, შესაბამისად, აქვს სტუდენტებთან ურთიერთობის დიდი გამოცდილებაც. ამჟამად ქეთი მუშაობს თიბისიში, UX წერის კომპეტენციის ლიდერად. მისი ძირითადი საქმიანობა მოიცავს კვლევებს, სიახლეების დანერგვასა და UX წერის სახელმძღვანელოების შემუშავებას.
ლექტორი
ქეთი დიასამიძე
ქეთი დიასამიძე არის გამოცდილი UX მწერალი და სენიორ-ქოფირაითერი. ქეთი კარგად იცნობს ინდუსტრიის გამოწვევებს და თანამშრომლობს როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო ბრენდებთან. მას შეუქმნია 80-ზე მეტი ბრენდინგი და 150-ზე მეტი პლატფორმა. ქეთი უკვე მეოთხე წელია ასწავლის UX წერასა და ქოფირაითინგს, შესაბამისად, აქვს სტუდენტებთან ურთიერთობის დიდი გამოცდილებაც. ამჟამად ქეთი მუშაობს თიბისიში, UX წერის კომპეტენციის ლიდერად. მისი ძირითადი საქმიანობა მოიცავს კვლევებს, სიახლეების დანერგვასა და UX წერის სახელმძღვანელოების შემუშავებას.
სილაბუსი
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
+
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
+
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
+
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
+
ლენდინგ-გვერდი
+
UX წერის ტექნიკური ელემენტები
+
ნოტიფიკაციები და შეცდომები
+
SEO - საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია
+
დიზაინის და ტექსტის ურთიერთმიმართება
+
ნეირომარკეტინგი და ვებსაიტის სრულფასოვანი ტექსტის შექმნა
+
ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ
გაქვს შენი პირადი კაბინეტი სადაც უყურებ ვიდეოს არ უნდა იყოს რაღაც სადაც არის ტოპიკები თემები და მსგავსი
UX წერა
ქეთი დიასამიძე
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ლენდინგ-გვერდი
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერის ტექნიკური ელემენტები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შენ
ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ
უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი
UX წერა
ქეთი დიასამიძე
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
UX წერა
ქეთი დიასამიძე
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
UX წერა
ქეთი დიასამიძე
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
UX წერა
ქეთი დიასამიძე
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ
უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი
UX წერა
ქეთი დიასამიძე
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
UX წერა
ქეთი დიასამიძე
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
UX წერა
ქეთი დიასამიძე
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
UX წერა
ქეთი დიასამიძე
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
UX წერა და ვებგვერდის ტიპები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.