მარკეტინგული კვლევები
დაიწყე სწავლა დღესვე
სრულად ვიდეო ლექციები
6+ საათი ვიდეო მასალა
1200
ლ
/
ონლაინ განვადება
რას ისწავლი
ლექტორები
ნაუ სონღულაშვილი
მე ვარ ნაუ სონღულაშვილი, მეწარმე/კაპიტანი/ანტერპრენერი(რომელიც მოგეწონებათ) 15+ წლიანი გამოცდილებით ბაზრის და მარკეტინგულ კვლევებში, ბიზნესის დაგეგმვასა და სტრატეგიებში, ბიზნეს კომუნიკაციებში, მარკეტინგსა და კრეატივში. ჩემი გამოცდილების უმეტესი ნაწილი ეძღვნება FMCG სექტორს, საბავშვო პროდუქტებსა და მასთან დაკავშირებულ გასართობ სერვისებს. რაც შეეხება ჩემს ჰობის და ინტერესებს - პიროვნული განვითარება, ლიდერშიფი, ადამიანები, ფსიქოლოგია არის ჩემი ყველაზე საყვარელი სფეროები რისი სწავლაც ალბათ არასდროს მომბეზრდება. ნაუ სონღულაშვილი ანტერპრენერი - 15+ წლიანი გამოცდილებით ბაზრის და მარკეტინგულ კვლევებში, ბიზნესის დაგეგმვასა და სტრატეგიებში, ბიზნეს კომუნიკაციებში, მარკეტინგსა და კრეატივში .ნაუს გამოცდილების დიდი ნაწილი FMCG სექტორს, საბავშვო პროდუქტებსა და მასთან დაკავშირებულ გასართობ სერვისებს ეთმობა. მის ჰობია - პიროვნული განვითარება, ლიდერშიფი, ფსიქოლოგია.
ნინო კალანდია
სტრატეგიული კომუნიკაციების პროფესიონალი, სოციოლოგი აკადემიური განათლებითა და პრაქტიკული სამუშაო გამოცდილებით. ბიზნეს და საგანმანათლებლო სფეროში მუშაობის 15 წლიანი გამოცდილება. მაგისტრის ხარისხი კომუნიკაციების სოციოლოგიის მიმართულებით და პროგრამის „კონფლიქტების ანალიზი და მართვა“ დოქტორანტი. ნინოს პროფესიული პორტფელი აერთიანებს, სხვადასხვა პროფილის ბიზნეს კომპანიებთან ხანგრძლივ პროფესიულ თანამშრომლობას, კომპანიებისთვის სტრატეგიული კომუნიკაციების საკითხებში გაწეულ კონსულტაციებს და კერძო მარკეტინგულ კვლევით პროექტებს. ნინო ამჟამად კვლევისა და საკონსულტაციო კომპანიის "ეისითი" მარკეტინგის და კომუნიკაციების ხელმძღვანელია, ამასთან, არის მოწვეული ლექტორი საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტში "GIPA" და პროფესიული მასწავლებელი კომუნიკაციების მიმართულებით თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესიული განათლების ცენტრში Მე ვარ ნინო კალანდია სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტი, სოციოლოგი. Ბიზნეს და საგანმანათლებლო სფეროში 15 წელია ვმუშაობ. Მაგისტრის ხარისხი მაქვს სოციოლოგიის მიმართულებით, ასევე ვარ პროგრამის “კონფლიქტების ანალიზი და მართვა” დოქტორანტი. Ჩემი პროფესიული პორტფელი აერთიანებს, სხვადასხვა პროფილის ბიზნეს კომპანიებთან ხანგრძლივ პროფესიულ თანამშრომლობას, კომპანიებისთვის სტრატეგიული კომუნიკაციების საკითხებში გაწეულ კონსულტაციებს და კერძო მარკეტინგულ კვლევით პროექტებს. ამჟამად კვლევისა და საკონსულტაციო კომპანიის "ეისითი" მარკეტინგის და კომუნიკაციების ხელმძღვანელი ვარ, ამასთან, ვარ მოწვეული ლექტორი საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტში "GIPA" და პროფესიული მასწავლებელი კომუნიკაციების მიმართულებით თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესიული განათლების ცენტრში
ლექტორი
ნაუ სონღულაშვილი
მე ვარ ნაუ სონღულაშვილი, მეწარმე/კაპიტანი/ანტერპრენერი(რომელიც მოგეწონებათ) 15+ წლიანი გამოცდილებით ბაზრის და მარკეტინგულ კვლევებში, ბიზნესის დაგეგმვასა და სტრატეგიებში, ბიზნეს კომუნიკაციებში, მარკეტინგსა და კრეატივში. ჩემი გამოცდილების უმეტესი ნაწილი ეძღვნება FMCG სექტორს, საბავშვო პროდუქტებსა და მასთან დაკავშირებულ გასართობ სერვისებს. რაც შეეხება ჩემს ჰობის და ინტერესებს - პიროვნული განვითარება, ლიდერშიფი, ადამიანები, ფსიქოლოგია არის ჩემი ყველაზე საყვარელი სფეროები რისი სწავლაც ალბათ არასდროს მომბეზრდება. ნაუ სონღულაშვილი ანტერპრენერი - 15+ წლიანი გამოცდილებით ბაზრის და მარკეტინგულ კვლევებში, ბიზნესის დაგეგმვასა და სტრატეგიებში, ბიზნეს კომუნიკაციებში, მარკეტინგსა და კრეატივში .ნაუს გამოცდილების დიდი ნაწილი FMCG სექტორს, საბავშვო პროდუქტებსა და მასთან დაკავშირებულ გასართობ სერვისებს ეთმობა. მის ჰობია - პიროვნული განვითარება, ლიდერშიფი, ფსიქოლოგია.
ნინო კალანდია
სტრატეგიული კომუნიკაციების პროფესიონალი, სოციოლოგი აკადემიური განათლებითა და პრაქტიკული სამუშაო გამოცდილებით. ბიზნეს და საგანმანათლებლო სფეროში მუშაობის 15 წლიანი გამოცდილება. მაგისტრის ხარისხი კომუნიკაციების სოციოლოგიის მიმართულებით და პროგრამის „კონფლიქტების ანალიზი და მართვა“ დოქტორანტი. ნინოს პროფესიული პორტფელი აერთიანებს, სხვადასხვა პროფილის ბიზნეს კომპანიებთან ხანგრძლივ პროფესიულ თანამშრომლობას, კომპანიებისთვის სტრატეგიული კომუნიკაციების საკითხებში გაწეულ კონსულტაციებს და კერძო მარკეტინგულ კვლევით პროექტებს. ნინო ამჟამად კვლევისა და საკონსულტაციო კომპანიის "ეისითი" მარკეტინგის და კომუნიკაციების ხელმძღვანელია, ამასთან, არის მოწვეული ლექტორი საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტში "GIPA" და პროფესიული მასწავლებელი კომუნიკაციების მიმართულებით თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესიული განათლების ცენტრში Მე ვარ ნინო კალანდია სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტი, სოციოლოგი. Ბიზნეს და საგანმანათლებლო სფეროში 15 წელია ვმუშაობ. Მაგისტრის ხარისხი მაქვს სოციოლოგიის მიმართულებით, ასევე ვარ პროგრამის “კონფლიქტების ანალიზი და მართვა” დოქტორანტი. Ჩემი პროფესიული პორტფელი აერთიანებს, სხვადასხვა პროფილის ბიზნეს კომპანიებთან ხანგრძლივ პროფესიულ თანამშრომლობას, კომპანიებისთვის სტრატეგიული კომუნიკაციების საკითხებში გაწეულ კონსულტაციებს და კერძო მარკეტინგულ კვლევით პროექტებს. ამჟამად კვლევისა და საკონსულტაციო კომპანიის "ეისითი" მარკეტინგის და კომუნიკაციების ხელმძღვანელი ვარ, ამასთან, ვარ მოწვეული ლექტორი საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტში "GIPA" და პროფესიული მასწავლებელი კომუნიკაციების მიმართულებით თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესიული განათლების ცენტრში
ლექტორი
ნაუ სონღულაშვილი
მე ვარ ნაუ სონღულაშვილი, მეწარმე/კაპიტანი/ანტერპრენერი(რომელიც მოგეწონებათ) 15+ წლიანი გამოცდილებით ბაზრის და მარკეტინგულ კვლევებში, ბიზნესის დაგეგმვასა და სტრატეგიებში, ბიზნეს კომუნიკაციებში, მარკეტინგსა და კრეატივში. ჩემი გამოცდილების უმეტესი ნაწილი ეძღვნება FMCG სექტორს, საბავშვო პროდუქტებსა და მასთან დაკავშირებულ გასართობ სერვისებს. რაც შეეხება ჩემს ჰობის და ინტერესებს - პიროვნული განვითარება, ლიდერშიფი, ადამიანები, ფსიქოლოგია არის ჩემი ყველაზე საყვარელი სფეროები რისი სწავლაც ალბათ არასდროს მომბეზრდება. ნაუ სონღულაშვილი ანტერპრენერი - 15+ წლიანი გამოცდილებით ბაზრის და მარკეტინგულ კვლევებში, ბიზნესის დაგეგმვასა და სტრატეგიებში, ბიზნეს კომუნიკაციებში, მარკეტინგსა და კრეატივში .ნაუს გამოცდილების დიდი ნაწილი FMCG სექტორს, საბავშვო პროდუქტებსა და მასთან დაკავშირებულ გასართობ სერვისებს ეთმობა. მის ჰობია - პიროვნული განვითარება, ლიდერშიფი, ფსიქოლოგია.
ნინო კალანდია
სტრატეგიული კომუნიკაციების პროფესიონალი, სოციოლოგი აკადემიური განათლებითა და პრაქტიკული სამუშაო გამოცდილებით. ბიზნეს და საგანმანათლებლო სფეროში მუშაობის 15 წლიანი გამოცდილება. მაგისტრის ხარისხი კომუნიკაციების სოციოლოგიის მიმართულებით და პროგრამის „კონფლიქტების ანალიზი და მართვა“ დოქტორანტი. ნინოს პროფესიული პორტფელი აერთიანებს, სხვადასხვა პროფილის ბიზნეს კომპანიებთან ხანგრძლივ პროფესიულ თანამშრომლობას, კომპანიებისთვის სტრატეგიული კომუნიკაციების საკითხებში გაწეულ კონსულტაციებს და კერძო მარკეტინგულ კვლევით პროექტებს. ნინო ამჟამად კვლევისა და საკონსულტაციო კომპანიის "ეისითი" მარკეტინგის და კომუნიკაციების ხელმძღვანელია, ამასთან, არის მოწვეული ლექტორი საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტში "GIPA" და პროფესიული მასწავლებელი კომუნიკაციების მიმართულებით თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესიული განათლების ცენტრში Მე ვარ ნინო კალანდია სტრატეგიული კომუნიკაციების სპეციალისტი, სოციოლოგი. Ბიზნეს და საგანმანათლებლო სფეროში 15 წელია ვმუშაობ. Მაგისტრის ხარისხი მაქვს სოციოლოგიის მიმართულებით, ასევე ვარ პროგრამის “კონფლიქტების ანალიზი და მართვა” დოქტორანტი. Ჩემი პროფესიული პორტფელი აერთიანებს, სხვადასხვა პროფილის ბიზნეს კომპანიებთან ხანგრძლივ პროფესიულ თანამშრომლობას, კომპანიებისთვის სტრატეგიული კომუნიკაციების საკითხებში გაწეულ კონსულტაციებს და კერძო მარკეტინგულ კვლევით პროექტებს. ამჟამად კვლევისა და საკონსულტაციო კომპანიის "ეისითი" მარკეტინგის და კომუნიკაციების ხელმძღვანელი ვარ, ამასთან, ვარ მოწვეული ლექტორი საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტში "GIPA" და პროფესიული მასწავლებელი კომუნიკაციების მიმართულებით თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესიული განათლების ცენტრში
სილაბუსი
ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ
გაქვს შენი პირადი კაბინეტი სადაც უყურებ ვიდეოს არ უნდა იყოს რაღაც სადაც არის ტოპიკები თემები და მსგავსი
მარკეტინგული კვლევები
ნაუ სონღულაშვილი და ნინო კალანდია
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შენ
ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ
უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ
უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.