კონტენტ მარკეტინგი
დაიწყე სწავლა დღესვე
სრულად ვიდეო ლექციები
6+ საათი ვიდეო მასალა
1100
ლ
/
ონლაინ განვადება
კურსზე რეგისტრაცია
კურსზე რეგისტრაცია
კურსზე რეგისტრაცია
რას ისწავლი
ლექტორები
მარიამ კერესელიძე
ანი როსტომაშვილი
ლექტორი
მარიამ კერესელიძე
ანი როსტომაშვილი
ლექტორი
მარიამ კერესელიძე
ანი როსტომაშვილი
სილაბუსი
ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ
გაქვს შენი პირადი კაბინეტი სადაც უყურებ ვიდეოს არ უნდა იყოს რაღაც სადაც არის ტოპიკები თემები და მსგავსი
კონტენტ მარკეტინგი
მარიამ კერესელიძე და ანი როსტომაშვილი
ვოდეო: 10/20
გამოცდა: 10/20
დავალება: 10/20
ტოპიკები
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
3/100
გაკვეთილი
0/2
ტესტი
0/10
დავალება
შენ
ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ
უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ
უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.
შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია
მიზანი:
ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.
გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.
განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.
შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.
შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.
დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.
თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.
თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.
იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.