ux-wera-qeti diasamidze

UX წერა

დაიწყე სწავლა დღესვე

სრულად ვიდეო ლექციები

6+ საათი ვიდეო მასალა

1250

/

ონლაინ განვადება

რას ისწავლი

ტექსტები ციფრული ინტერფეისებისთვის

როგორ დავწეროთ ტექნიკური ტექსტები ვებსაიტისა და აპლიკაციისთვის

ტექსტები ციფრული ინტერფეისებისთვის

როგორ დავწეროთ ტექნიკური ტექსტები ვებსაიტისა და აპლიკაციისთვის

ტექსტები ციფრული ინტერფეისებისთვის

როგორ დავწეროთ ტექნიკური ტექსტები ვებსაიტისა და აპლიკაციისთვის

აქ ტექსტი რომელიც იწერეაბა

მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესება

როგორ დავწეროთ ეფექტური ტექსტები და გავამარტივოთ ნავიგაცია

აქ ტექსტი რომელიც იწერეაბა

მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესება

როგორ დავწეროთ ეფექტური ტექსტები და გავამარტივოთ ნავიგაცია

აქ ტექსტი რომელიც იწერეაბა

მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესება

როგორ დავწეროთ ეფექტური ტექსტები და გავამარტივოთ ნავიგაცია

საერთაშორისო გამოცდილების დანერგვა

მაგალითები მსოფლიოს წამყვანი ბრენდების ვებსაიტებიდან

საერთაშორისო გამოცდილების დანერგვა

მაგალითები მსოფლიოს წამყვანი ბრენდების ვებსაიტებიდან

საერთაშორისო გამოცდილების დანერგვა

მაგალითები მსოფლიოს წამყვანი ბრენდების ვებსაიტებიდან

UX წერა ერთ-ერთი უახლესი მიმართულებაა, რომელიც სწრაფად ვითარდება საქართველოსა და მსოფლიოში. UX მწერლების როლი დღითიდღე იზრდება და, შესაბამისად, სწრაფად ჩნდება მოთხოვნა და ვაკანსიები...

ტექსტების გამარტივება

ეფექტური და მოკლე ტექსტების შექმნა ნებისმიერი საჭიროებისთვის

UX წერა ერთ-ერთი უახლესი მიმართულებაა, რომელიც სწრაფად ვითარდება საქართველოსა და მსოფლიოში. UX მწერლების როლი დღითიდღე იზრდება და, შესაბამისად, სწრაფად ჩნდება მოთხოვნა და ვაკანსიები...

ტექსტების გამარტივება

ეფექტური და მოკლე ტექსტების შექმნა ნებისმიერი საჭიროებისთვის

UX წერა ერთ-ერთი უახლესი მიმართულებაა, რომელიც სწრაფად ვითარდება საქართველოსა და მსოფლიოში. UX მწერლების როლი დღითიდღე იზრდება და, შესაბამისად, სწრაფად ჩნდება მოთხოვნა და ვაკანსიები...

ტექსტების გამარტივება

ეფექტური და მოკლე ტექსტების შექმნა ნებისმიერი საჭიროებისთვის

საუბრის ტონი

საუბრის ტონის შემუშავება, მართვა და შენარჩუნება ნებისმიერ პლატფორმაზე

საუბრის ტონი

საუბრის ტონის შემუშავება, მართვა და შენარჩუნება ნებისმიერ პლატფორმაზე

საუბრის ტონი

საუბრის ტონის შემუშავება, მართვა და შენარჩუნება ნებისმიერ პლატფორმაზე

მიკროტექსტები

ტექნიკური UX ტექსტების შექმნა დიზაინის კომპონენტებისთვის

რადიუსი

დაშორება

ჩამოტვირთე

ფერები

ჩამოტვირთე

PDF

PNG

DOC

მიკროტექსტები

ტექნიკური UX ტექსტების შექმნა დიზაინის კომპონენტებისთვის

რადიუსი

დაშორება

ჩამოტვირთე

ფერები

ჩამოტვირთე

PDF

PNG

DOC

მიკროტექსტები

ტექნიკური UX ტექსტების შექმნა დიზაინის კომპონენტებისთვის

რადიუსი

დაშორება

ჩამოტვირთე

ფერები

ჩამოტვირთე

PDF

PNG

DOC

მომხმარებლის ქცევა

ციფრული პლატფორმების მომხმარებლების ქცევის განსაზღვრა და შესწავლა

მომხმარებლის

ქცევა

მომხმარებლის ქცევა

ციფრული პლატფორმების მომხმარებლების ქცევის განსაზღვრა და შესწავლა

მომხმარებლის

ქცევა

მომხმარებლის ქცევა

ციფრული პლატფორმების მომხმარებლების ქცევის განსაზღვრა და შესწავლა

მომხმარებლის

ქცევა

UX ინდუსტრიის მიმოხილვა

შეხვედრა პროფესიონალებთან და გამოცდილების გაზიარება

UX ინდუსტრიის მიმოხილვა

შეხვედრა პროფესიონალებთან და გამოცდილების გაზიარება

UX ინდუსტრიის მიმოხილვა

შეხვედრა პროფესიონალებთან და გამოცდილების გაზიარება

ლექტორი

qeti-diasamidze-ux-wera-surati

ქეთი დიასამიძე

ქეთი დიასამიძე არის გამოცდილი UX მწერალი და სენიორ-ქოფირაითერი. ქეთი კარგად იცნობს ინდუსტრიის გამოწვევებს და თანამშრომლობს როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო ბრენდებთან. მას შეუქმნია 80-ზე მეტი ბრენდინგი და 150-ზე მეტი პლატფორმა. ქეთი უკვე მეოთხე წელია ასწავლის UX წერასა და ქოფირაითინგს, შესაბამისად, აქვს სტუდენტებთან ურთიერთობის დიდი გამოცდილებაც. ამჟამად ქეთი მუშაობს თიბისიში, UX წერის კომპეტენციის ლიდერად. მისი ძირითადი საქმიანობა მოიცავს კვლევებს, სიახლეების დანერგვასა და UX წერის სახელმძღვანელოების შემუშავებას.

ლექტორი

qeti-diasamidze-ux-wera-surati

ქეთი დიასამიძე

ქეთი დიასამიძე არის გამოცდილი UX მწერალი და სენიორ-ქოფირაითერი. ქეთი კარგად იცნობს ინდუსტრიის გამოწვევებს და თანამშრომლობს როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო ბრენდებთან. მას შეუქმნია 80-ზე მეტი ბრენდინგი და 150-ზე მეტი პლატფორმა. ქეთი უკვე მეოთხე წელია ასწავლის UX წერასა და ქოფირაითინგს, შესაბამისად, აქვს სტუდენტებთან ურთიერთობის დიდი გამოცდილებაც. ამჟამად ქეთი მუშაობს თიბისიში, UX წერის კომპეტენციის ლიდერად. მისი ძირითადი საქმიანობა მოიცავს კვლევებს, სიახლეების დანერგვასა და UX წერის სახელმძღვანელოების შემუშავებას.

ლექტორი

qeti-diasamidze-ux-wera-surati

ქეთი დიასამიძე

ქეთი დიასამიძე არის გამოცდილი UX მწერალი და სენიორ-ქოფირაითერი. ქეთი კარგად იცნობს ინდუსტრიის გამოწვევებს და თანამშრომლობს როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო ბრენდებთან. მას შეუქმნია 80-ზე მეტი ბრენდინგი და 150-ზე მეტი პლატფორმა. ქეთი უკვე მეოთხე წელია ასწავლის UX წერასა და ქოფირაითინგს, შესაბამისად, აქვს სტუდენტებთან ურთიერთობის დიდი გამოცდილებაც. ამჟამად ქეთი მუშაობს თიბისიში, UX წერის კომპეტენციის ლიდერად. მისი ძირითადი საქმიანობა მოიცავს კვლევებს, სიახლეების დანერგვასა და UX წერის სახელმძღვანელოების შემუშავებას.

სილაბუსი

UX წერა და ვებგვერდის ტიპები

+

UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება

+

კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია

+

ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?

+

ლენდინგ-გვერდი

+

UX წერის ტექნიკური ელემენტები

+

ნოტიფიკაციები და შეცდომები

+

SEO - საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია

+

დიზაინის და ტექსტის ურთიერთმიმართება

+

ნეირომარკეტინგი და ვებსაიტის სრულფასოვანი ტექსტის შექმნა

+

ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ

გაქვს შენი პირადი კაბინეტი სადაც უყურებ ვიდეოს არ უნდა იყოს რაღაც სადაც არის ტოპიკები თემები და მსგავსი

UX წერა

ქეთი დიასამიძე

ვოდეო: 10/20

გამოცდა: 10/20

დავალება: 10/20

ux-wera-qeti diasamidze

ტოპიკები

UX წერა და ვებგვერდის ტიპები

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

ლენდინგ-გვერდი

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

UX წერის ტექნიკური ელემენტები

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

შენ

ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ

უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი

  • UX წერა

    ქეთი დიასამიძე

    ვოდეო: 10/20

    გამოცდა: 10/20

    დავალება: 10/20

    ux-wera-qeti diasamidze

    ტოპიკები

    UX წერა და ვებგვერდის ტიპები

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

  • ux-wera-qeti diasamidze

    3:33 / 4:45

    1x

  • შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია

    მიზანი:


    ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.

    ძირითადი პასუხისმგებლობები:


    ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.

    გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.

    განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.


    შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.

    შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.


    დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.

    თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.


    თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.

    იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.

ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ

უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი

  • UX წერა

    ქეთი დიასამიძე

    ვოდეო: 10/20

    გამოცდა: 10/20

    დავალება: 10/20

    ux-wera-qeti diasamidze

    ტოპიკები

    UX წერა და ვებგვერდის ტიპები

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    UX წერისა და ბრენდინგის ურთიერთმიმართება

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    კრეატიული ბრიფი და წერის სტრაგეგია

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    ბრენდინგი მოქმედებაში - როგორ ვწეროთ “ჩვენ შესახებ” ტექსტი?

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

  • ux-wera-qeti diasamidze

    3:33 / 4:45

    1x

  • შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია

    მიზანი:


    ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.

    ძირითადი პასუხისმგებლობები:


    ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.

    გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.

    განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.


    შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.

    შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.


    დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.

    თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.


    თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.

    იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.

კითხვა-პასუხი

კითხვა-პასუხი

Რა არის პეა ?

Რა არის პეა ?

რამდენი დრო მაქვს ერთი კურსის გასავლელად?

რამდენი დრო მაქვს ერთი კურსის გასავლელად?

როგორ დავრეგისტრირდე კურსზე?

როგორ დავრეგისტრირდე კურსზე?

რა სახით გაიცემა სერტიფიკატი?

რა სახით გაიცემა სერტიფიკატი?

როგორ დაგიკავშირდეთ?

როგორ დაგიკავშირდეთ?

რამდენი ხანი მექნება წვდომა ლექციებზე კურსის გავლის შემდეგ?

რამდენი ხანი მექნება წვდომა ლექციებზე კურსის გავლის შემდეგ?