strategiuli brandingis kursi

სტრატეგიული ბრენდინგი

დაიწყე სწავლა დღესვე

სრულად ვიდეო ლექციები

6+ საათი ვიდეო მასალა

1500

/

ონლაინ განვადება

რას ისწავლი

ლექტორები

მარიამ ჩხაიძე

Მარიამი ჩხაიძე ბრენდ სტრატეგია, რომელსაც 10 წლიანი გამოცდილება აქვს მარკეტინგის და ბრენდინგის სფეროში. ის დღეს საკომუნიკაციო სააგენტო „ვინდფორსის“ უფროსი სტრატეგია. მარიამს სჯერა, რომ ძლიერ ბრენდებს პოზიტიური გავლენის მოხდენა შეუძლიათ სამყაროზე და სწორად მართული ბრენდ სტრატეგია, ამ მიზნის მისაღწევად მთავარი ინსტრუმენტია. Მე Მარიამ ჩხაიძე ვარ - ბრენდ სტრატეგი, მაქვს 10 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის და ბრენდინგის სფეროში. დღეს საკომუნიკაციო სააგენტო „ვინდფორსის“ უფროსი სტრატეგი ვარ. Მე მჯერა, რომ ძლიერ ბრენდებს პოზიტიური გავლენის მოხდენა შეუძლიათ სამყაროზე და სწორად მართული ბრენდ სტრატეგია, ამ მიზნის მისაღწევად მთავარი ინსტრუმენტია.

ელენე გუგუშვილი

ლექტორი

მარიამ ჩხაიძე

Მარიამი ჩხაიძე ბრენდ სტრატეგია, რომელსაც 10 წლიანი გამოცდილება აქვს მარკეტინგის და ბრენდინგის სფეროში. ის დღეს საკომუნიკაციო სააგენტო „ვინდფორსის“ უფროსი სტრატეგია. მარიამს სჯერა, რომ ძლიერ ბრენდებს პოზიტიური გავლენის მოხდენა შეუძლიათ სამყაროზე და სწორად მართული ბრენდ სტრატეგია, ამ მიზნის მისაღწევად მთავარი ინსტრუმენტია. Მე Მარიამ ჩხაიძე ვარ - ბრენდ სტრატეგი, მაქვს 10 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის და ბრენდინგის სფეროში. დღეს საკომუნიკაციო სააგენტო „ვინდფორსის“ უფროსი სტრატეგი ვარ. Მე მჯერა, რომ ძლიერ ბრენდებს პოზიტიური გავლენის მოხდენა შეუძლიათ სამყაროზე და სწორად მართული ბრენდ სტრატეგია, ამ მიზნის მისაღწევად მთავარი ინსტრუმენტია.

ელენე გუგუშვილი

ლექტორი

მარიამ ჩხაიძე

Მარიამი ჩხაიძე ბრენდ სტრატეგია, რომელსაც 10 წლიანი გამოცდილება აქვს მარკეტინგის და ბრენდინგის სფეროში. ის დღეს საკომუნიკაციო სააგენტო „ვინდფორსის“ უფროსი სტრატეგია. მარიამს სჯერა, რომ ძლიერ ბრენდებს პოზიტიური გავლენის მოხდენა შეუძლიათ სამყაროზე და სწორად მართული ბრენდ სტრატეგია, ამ მიზნის მისაღწევად მთავარი ინსტრუმენტია. Მე Მარიამ ჩხაიძე ვარ - ბრენდ სტრატეგი, მაქვს 10 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის და ბრენდინგის სფეროში. დღეს საკომუნიკაციო სააგენტო „ვინდფორსის“ უფროსი სტრატეგი ვარ. Მე მჯერა, რომ ძლიერ ბრენდებს პოზიტიური გავლენის მოხდენა შეუძლიათ სამყაროზე და სწორად მართული ბრენდ სტრატეგია, ამ მიზნის მისაღწევად მთავარი ინსტრუმენტია.

ელენე გუგუშვილი

სილაბუსი

ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ

გაქვს შენი პირადი კაბინეტი სადაც უყურებ ვიდეოს არ უნდა იყოს რაღაც სადაც არის ტოპიკები თემები და მსგავსი

სტრატეგიული ბრენდინგი

მარიამ ჩხაიძე და ელენე გუგუშვილი

ვოდეო: 10/20

გამოცდა: 10/20

დავალება: 10/20

strategiuli brandingis kursi

ტოპიკები

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

3/100

გაკვეთილი

0/2

ტესტი

0/10

დავალება

შენ

ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ

უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი

  • სტრატეგიული ბრენდინგი

    მარიამ ჩხაიძე და ელენე გუგუშვილი

    ვოდეო: 10/20

    გამოცდა: 10/20

    დავალება: 10/20

    strategiuli brandingis kursi

    ტოპიკები

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

  • strategiuli brandingis kursi

    3:33 / 4:45

    1x

  • შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია

    მიზანი:


    ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.

    ძირითადი პასუხისმგებლობები:


    ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.

    გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.

    განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.


    შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.

    შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.


    დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.

    თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.


    თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.

    იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.

ახალი, მარტივი
გზა ცოდნისკენ

უყურე ვიდეოს, დაწერე დავალება,მიიღე ფიდბექი და აიღე სერტიფიკატი

  • სტრატეგიული ბრენდინგი

    მარიამ ჩხაიძე და ელენე გუგუშვილი

    ვოდეო: 10/20

    გამოცდა: 10/20

    დავალება: 10/20

    strategiuli brandingis kursi

    ტოპიკები

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

    3/100

    გაკვეთილი

    0/2

    ტესტი

    0/10

    დავალება

  • strategiuli brandingis kursi

    3:33 / 4:45

    1x

  • შეიმუშავეთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია

    მიზანი:


    ამ ამოცანის მიზანია შექმნას ყოვლისმომცველი სოციალური მედიის მარკეტინგის სტრატეგია ბრენდის ცნობადობის გასაძლიერებლად, სამიზნე აუდიტორიასთან ჩართულობისა და ტრაფიკისა და კონვერტაციების გასაძლიერებლად.

    ძირითადი პასუხისმგებლობები:


    ჩაატარეთ ბაზრის საფუძვლიანი კვლევა სამიზნე აუდიტორიის დემოგრაფიის, პრეფერენციებისა და ქცევის ნიმუშების გასაგებად.

    გააანალიზეთ კონკურენტების ყოფნა სოციალურ მედიაში და გამოავლინეთ დიფერენცირების შესაძლებლობები.

    განსაზღვრეთ მკაფიო მიზნები და ამოცანები სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის, როგორიცაა ბრენდის ხილვადობის გაზრდა, პოტენციური პოტენციალის გენერირება ან გაყიდვების გაზრდა.


    შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია, რომელიც შეესაბამება ბრენდის ხმას, ღირებულებებსა და მიზნებს. ეს უნდა მოიცავდეს სარეკლამო კონტენტის, საგანმანათლებლო პოსტების, მომხმარებლის მიერ გენერირებული კონტენტისა და მიმზიდველი ვიზუალის ნაზავს.

    შექმენით კონტენტ კალენდარი, რომელიც ასახავს პოსტების სიხშირეს და ვადებს სხვადასხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე, სამიზნე აუდიტორიისთვის ჩართულობის პიკის დროების გათვალისწინებით.


    დანერგეთ ეფექტური ტაქტიკა ბრენდის სოციალური მედიის მიმდევრების გასაზრდელად, ორგანული მეთოდების ჩათვლით, როგორიცაა ჰეშთეგის ოპტიმიზაცია, ჯვარედინი პოპულარიზაცია და საზოგადოების ჩართულობა, ასევე ფასიანი სარეკლამო კამპანიები.

    თვალყური ადევნეთ სოციალური მედიის არხებს ხსენებებისთვის, კომენტარებისა და შეტყობინებებისთვის და დაუყოვნებლივ უპასუხეთ შეკითხვებსა და გამოხმაურებებს.


    თვალყური ადევნეთ შესრულების ძირითად ინდიკატორებს (KPI), როგორიცაა მიღწევა, ჩართულობა, დაწკაპუნების ტარიფები და კონვერტაციის მაჩვენებლები და რეგულარულად გააანალიზეთ მონაცემები სტრატეგიის ოპტიმიზაციისა და შედეგების გასაუმჯობესებლად.

    იყავით განახლებული სოციალური მედიის მარკეტინგის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ და მუდმივად გაიმეორეთ და დახვეწეთ სტრატეგია შესაბამისად.

კითხვა-პასუხი

კითხვა-პასუხი

Რა არის პეა ?

Რა არის პეა ?

რამდენი დრო მაქვს ერთი კურსის გასავლელად?

რამდენი დრო მაქვს ერთი კურსის გასავლელად?

როგორ დავრეგისტრირდე კურსზე?

როგორ დავრეგისტრირდე კურსზე?

რა სახით გაიცემა სერტიფიკატი?

რა სახით გაიცემა სერტიფიკატი?

როგორ დაგიკავშირდეთ?

როგორ დაგიკავშირდეთ?

რამდენი ხანი მექნება წვდომა ლექციებზე კურსის გავლის შემდეგ?

რამდენი ხანი მექნება წვდომა ლექციებზე კურსის გავლის შემდეგ?